Recunosc, titlul este cam catchy și puțin, doar puțin tras la temă. De fapt, acest articol este despre o carte, pe care Petre Barbu a scris-o și se pregătește să o publice. Cartea conține interviuri despre Primul An al Publicității în România, realizate cu aproape toți cei care au participat activ la primii pași ai activităților de advertising de după 1989.
Petre Barbu este senior editor la Forbes, un jurnalist cu greutate și un scriitor talentat, care oferă în fiecare ediție din Forbes informație deosebit de valoroasă despre mass media, publicitate, PR, comunicare și activitățile economice din această zonă. Este o semnătură care garantează credibilitate, seriozitate și obiectivitate, printre puținele pe care le mai avem pe la noi. Între cei intervievați se află Bogdan Enoiu, Ioana Iordache, Mihail Vârtosu, Cristi Burci ori Radu Florescu, iar poveștile lor, din care am citit fragmente prin recentele ediții ale revistei Forbes, sunt absolut fantastice, spectaculoase și pline de umor.
Pentru apariția cărții, Petre Barbu a decis să strângă fondurile necesare prin crowdfunding, prin intermediul unei pagini proprii pe portalul românesc We Are Here. Poți ajuta și tu la apariția acestei cărți importante și interesante, susținând cu minim 5 euro acest proiect, plata se poate face online. Pentru acești bănuți, vei primi cartea în format digital și vei fi menționat între susținătorii proiectului. Dacă vrei să primești cartea în format tipărit, așa cum am ales eu, valoarea contribuției este de 12 euro, adică cincizecișiunpic de lei.
Merită, fă pasul ăsta! Ai grijă să te grăbești, campania de strângere a fondurilor se încheie pe 4 noiembrie!
Ca să te convingi, îl las pe Petre Barbu să îți povestească despre proiectul lui. O să îți placă. Între timp, caută-ți cardul.
[…] primit cu câteva zile înainte de Crăciun cartea lui Petre Barbu, despre care v-am mai povestit câte ceva atunci când era în faza de proiect aproape finalizat. Am citit cartea în câteva ore, fiindcă […]