Surpriza de după ușă

Distribuie articolul

Societatea națională de căi ferate din Franța a lansat luna trecută o nouă campanie de publicitate, folosind o idee spectaculoasă și foarte frumoasă livrată de agenția TBWA din Paris. Au fost amplasate în mai multe piețe publice cu trafic intens din Franța câteva uși frumos colorate, pe care s-au indicat numele unor orașe importante din Europa, în general destinații de vacanță. Campania se numește „Europa e chiar după ușă”.

Curioșii care acceptau provocarea subliminală de a deschide ușile aveau supriza de a fi conectați direct, prin satelit și prin intermediul unor ecrane LED cu persoane aflate în spații de același gen chiar din orașele indicate. Interacțiune, miracol, comunicare deschisă, veselie, joacă, acestea ar fi ingredientele cu care s-a construit această idee minunată.

Să ne imaginăm cum ar arăta o campanie similară pentru CFR? De ce să ne facem sânge rău?

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *