Reinventarea acadelei

Distribuie articolul

O agenție de creație publicitară rusească și-a dat recent măsura inventivității și a inventat un nou produs, prin repoziționarea banalei acadele. Rușii de la agenția Firma au observat că nu doar copiii adoră bomboanele pe băț, ci și adulții, astfel că au luat inițiativa curajoasă de a recrea acadeaua, insistând asupra noii poziționări a produsului, delimitând cu multă expresivitate publicul țintă și adăugând produsului o conotație profund erotică.

Poziționarea clară și puternică vine nu doar din formele curajoase ale bomboanelor, care imită aproape perfect unele jucării sexuale cu destinație pentru adulți, ci și din numele ales pentru această gamă de produse, din descrierile expresive de pe ambalaje și din postere și din grafica numelui, care invocă țepii unor instrumente specifice ritualurilor sado-maso.

sucker-brand-image-five

Directorul de creație al agenției, Alex Malybaev a spus într-un interviu acordat unei reviste de design grafic că, din punctul lor de vedere, acadeaua este fără dubii un puternic simbol erotic și de aceea au decis să abordeze această perspectivă și să adauge produsului mai multă expresivitate folosind forme tipice jucăriilor erotice. Acadelele Sucker nu se vând în magazinele pentru copii. Deocamdată, fiindcă rușii știm că sunt mereu surprinzători.

După ce am văzut conceptul ăsta, mărturisesc că am reevaluat complexitatea conotațiilor apelativului Bombonel, cu care este gratulat un faimos borfaș politic autohton. Nu-i așa că v-au pus rușii puțin pe gânduri?

sucker-brand-image-three

sucker-brand-image-one

sucker-brand-image-four

sucker-brand-image-two

Sursa info și foto: brandingmagazine.com

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *