Mercador vorbește bine și pe înțelesul fetelor

Distribuie articolul

Oamenii isteți din echipa care promovează Mercador și-au dat seama rapid că primele lor reclame vorbeau doar cu bărbații (bormașina, bicicleta, mașina, garsoniera). S-au repliat iute și au scos la paradă pe televiziuni încă trei clipuri, de data asta cu destinatar feminin. Au păstrat umorul, naturalețea situațiilor, personajele haioase, simplitatea scenariului și a filmării (două, maxim trei cadre), actorii talentați și bine identificați cu eroii poveștilor. Acum, soția și-a amendat soțul pentru o ieșire la bere cu băieții și sparge bănuții pe nimicuri, pițipoanca de Bamboo își face upgrade la tele-feon și tăticul neglijent își asumă statutul de cap de familie și îi caută nou-născutului neplanificat un mijloc de locomoție.

Mercador face o publicitate mare de tot pentru mica publicitate. O campanie frumoasă, memorabilă și relevantă, excelent executată și cu un buget consistent pentru difuzări, spoturile sunt cam peste tot și au și mare efect, de vreme ce nepotul meu care are 10 ani știe deja că va pune anunț pe Mercador când o să își schimbe bicicleta. Nu știe el acum cum se face asta exact, dar a ținut minte că e gratis și că acolo îl așteaptă deja clienții.

 

Shopping din amendă:

Piți caută Smart-FEON:

Căruciorul:

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

3 comentarii

  1. Mie imi place mai mult nenea care cauta bormasina. Are un mesaj curat si cinstit: vrea o moneda cu doua fete, pe aceea cu fapta/rasplata. Si parca te face sa iti aduci aminte ce chestii vroiai sa-ti cumperi anul trecut dar ai uitat de ele. Te stimuleaza sa „serciuiesti” un pic in site. E mai simpatic, mai agreabil . „Zmartfeonul” m-a dus cu gandul, prima data cand am vazut-o la Bac-ul. Mesajul ajuns la creierii mei: FUGI!
    Dar eu sunt doar un om cu o telecomanda de TV.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *