Simplu, clar și cu umor: Mercador

Distribuie articolul

Foarte mult îmi place campania începută de câteva zile de Mercador.ro, un portal gratuit de mică publicitate, concurent direct cu tocmai.ro și indirect cu okazii, autovit și altele asemenea. Nu discutăm acum de businessul în sine, ci doar de reclamele difuzate pe tv și pe radio.

Cele patru spoturi pe care le-am văzut la tv și pe net și auzit la radio pun în prim plan exact publicul țintă al portalului, românul simplu și problemele lui banale, cărora Mercador le oferă o soluție simplă, accesibilă și gratuită. Unul a rămas fără prietenă și fără acoperiș deasupra capului și caută o garsonieră de închiriat, altul vrea să cumpere o mașină cu care să își plimbe noua cucerire, al treilea vrea o bicicletă cu care să își ajungă din urmă femeia visurilor iar cel mai haios dintre ei vrea o bormașină, nu pentru că are ceva pereți de spart, ci doar ca să răzbune o noapte nedormită din pricina vecinilor melomani.

Eficientă și clară ideea scenariilor, care spune, în toate cele patru cazuri, că omul cu banii e deja acolo pe net și dacă vrei să scapi de bunul care îți prisosește trebuie doar să îl postezi, ca ofertă. Trei din reclame se concentrează pe publicul până în 25-30 de ani, care este fără discuție ținta principală definită de compania care a dezvoltat pagina web. O campanie care place prin simplitatea și claritatea mesajului, prin umorul și naturalețea personajelor și prin firescul situațiilor de viață atât de comune publicului larg.

Favoritul meu e nenea cu bormașina, foarte bun actorul, excelentă dicția și mimica feței. Vouă care din ele vă place?

Bormașina:

 

Automobilul:

 

Garsoniera:

 

Bicicleta:

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

6 comentarii

  1. Foarte interesant, chiar imi place si mie spotul cu bormasina, rad de mor de fiecare data cand vad il vad la tv 🙂 si eu stau la bloc si cred ca tot asa se gandeste vecinul meu batran din etajul de mai jos :)))

  2. cei care au facut reclama cu bormasina ar fi trebuit sa se gandeasca si la faptul ca se pot uita si copii la tv.Eu am un copil de 1 an si o luna si de cand a aparut reclama la tv el se sperie si plange de nu se mai opreste.Trebuie sa urmaresc mereu sa nu vada reclama asta.E oribil faptul ca isi da ochii peste cap.

  3. Alina, hai să nu fim mai catolici decât papa, dacă ne uităm pe canalele de desene animate vedem foarte des personaje mult mai respingătoare sau mai înspăimântătoare. Cred că dacă îi explici copilului că este o glumă și te joci puțin cu el, învățându-l cum să se strâmbe ca să stârnească râsul, poți trece ușor peste această exagerare de mimică. Mai e varianta a doua, mai sănătoasă și mai sigură: filme bine alese, jocuri și cărți în loc de TV.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *