
O să vă îndrăgostiți de filmulețul ăsta și o să îl trimiteți imediat prietenilor voștri, să se bucure și ei de emoția, căldura și frumusețea ideii cu care companie aeriană canadiană WestJet s-a gândit să își cadorisească norocoșii pasageri ai unui banal zbor intern. West Jet este o companie mică, low-cost, cu sediul în Calgary, care operează zboruri către circa 88 de destinații, majoritatea pe continentul nord-american.
Anul acesta, s-au gândit să facă minuni în timp scurt, cam cât a durat un zbor dintr-un oraș în altul. Un Moș Crăciun digital i-a ținut puțin de vorbă puțin în terminalul de plecări pe pasageri, aflând ce își doresc să primească de Sărbători. Aceștia s-au urcat în avion și, la destinație, au avut parte de un moment de magie. Vă las să vedeți filmul, ca să nu vă stric surpriza.
Cred că avem de învățat de aici este că simplitatea unei idei generoase poate returna un rezultat minunat, că marketingul viral are nevoie de minți deschise, nonconformism, originalitate și generozitate și că beneficii de imagine fenomenale se pot căpăta și cu investiții relativ minore. De fapt, evenimentul a avut trei episoade, au fost trei zboruri diferite, pe trei destinații diferite ale WestJet (Toronto, Calgary și Hamilton) care au beneficiat de acest tratament special. Gata cu teoria, poftiți de vă bucurați:
Așa-i că surpriza și fericirea băiatului care a primit o tabletă merită orice efort? Și dacă tot am povestit de WestJet, să remarcăm că isteții canadieni nu sunt la prima performanță de acest gen, anul trecut au regizat un moment la fel de surprinzător și de drăguț, dar atunci interacțiunea cu pasagerii nu a fost atât de puternică. E frumos și filmul de anul trecut, de aceea vi-l pun aici, să vă facă plăcere:
Pentru cei curioși, iată-l pe vicepreședintele companiei, Richard Bartrem, povestind cum de le-a venit ideea și cum au pus la cale întreaga poveste. Domnul ăsta și colegii lui merită niște aplauze.
“Un Moș Crăciun digital i-a ținut puțin de vorbă puțin în terminalul de plecări pe pasageri…”
În rest, blogu’ merită nota din două cifre.
Mulțumesc mult pentru vizită și considerație. Iertare pentru acea greșeală și pentru altele ce poate mai apar, munca în șapte-zece ecrane mai dă și astfel de rezultate nedorite.
Mai poftiți, mai citiți, sunt bucuros de oaspeți.