Metoda Alexandrion: Afrodita face vinars la cazan

Distribuie articolul

Alexandrion s-a poziționat de când a apărut ca și cea mai premium poșircă. O băutură făcută, cum spun specialiștii, din alcool etilic, îndulcitori (bomboane) și alte câteva chimicale, pusă într-un ambalaj relativ fițos și vândută fraierilor pe post de vinars. Licoarea are mai multe nivele de calitate, indicate de producător prin numărul impar de stele de pe ambalajul din sticlă, o formă de poziționare copiată fără jenă de la producători celebri și serioși din domeniu. De fapt, singura care diferă de la un eșantion la altul al produsului este concentrația de aditivi zaharoși, la variantele cu mai multe stele folosindu-se în compoziție un zahăr ars de mai bună calitate și cu o concentrație mai mare. În rest, același alcool etilic și aceiași coloranți alimentari.

Un indicator al calității, originalității și veridicității băuturii este prețul de la raft, mult inferior vinarsurilor autentice de la producătorii români de tradiție, care nici ei nu se simt prea bine și au început să își îndoaie produsele cu alcool din cartofi sau porumb. Cum e limpede că producătorul nu vinde în pierdere doar de dragul mușteriilor, e clar că Alexandrion numai vinars ori coniac nu este, deși publicul needucat care îl consumă așa îl denumește, în stupida lui fandoseală bahică.

Așa cum e băutura este și spotul recent lansat pe televiziuni: mult zgomot pentru nimic, o zeamă ordinară, o făcătură împachetată pompos, cu fundă sclipicioasă. Agenția care a produs acest minut de aberații șterge pe jos cu mitologia și inventează versiunea soft, mioritică și de birt rural, a zeiței frumuseții. A închiriat-o pentru acest scenariu abracadabrant pe Catrinel Menghia, care nu mai este nici ea vedeta de acum mulți ani a podiumurilor de modă, așa că se poate prostitua în spoturi inepte. Aflăm din acest spot imbecil că Afrodita este inventatoarea vinarsului, obținut prin metoda Alexandrion, adică prin distrugerea cu barosul a unui butoi de vin și fierberea acestuia la foc mic, la o instalație similară cazanelor din cupru ascunse de ochii fiscului prin pivnițele și magaziile rumânilor întreprinzători.

Așadar, zeița frumuseții, iubirii, plăcerii și procreerii, o doamnă de o moralitate subțire ca perdeaua cu care este învelită Catrinel Menghia, nu numai că s-a culcat cu cine a nimerit și a dat naștere, din orgoliu, războiului troian dar și unui lung șir de puradei. Ei bine, nevasta lui Hefaistos și amanta lui Ares, Dionysos, Hermes, Poseidon și Adonis (între alții) a avut vreme, între episoadele sale de moravuri ușoare, să facă și acte de creație bahică pentru care populația amețită a nației îi va rămâne recunoscătoare, cumpărând cu pasiune licorile obținute prin metoda Alexandrion. Bullshit.

Un spot de o prostie mitologică, care l-a costat scump pe clientul care face vinars din pastile. Dar o relație de o perfectă compatibilitate etică, între un pretins fabricant de băuturi fine și o agenție care se închipuie creatoare de spoturi elegante și inteligente. Memorabil și colierul înstelat al zeiței, pun pariu că fanii lui Florin Salam și Vali Vijelie, redutabili componenți ai segmentului-țintă, ar face moarte de om ca să aibă așa bijuterie care respiră bani și ucide dușmani.

 

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *