
Agenţia de Marketing Loopaa organizează la mijlocul lunii noiembrie Conferința MK 4 IT, un eveniment în premieră, care abordează o zonă de tot mai mare interes: activitățile de marketing specifice pentru sectorul IT. Întâmplarea va avea loc pe 19 Noiembrie, la Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome, între orele 9:00 și 18.00 și se adresează specialiştilor de marketing din marile companii IT locale cât și antreprenorilor din domeniu.
Pe măsură ce tot mai multe companii de IT din Cluj își reorientează strategia de business și trec de la clasicul și deloc ofertantul outsourcing la construirea unor produse și servicii autonome, proprii, care au nevoie de marketeri pentru a ajunge în piață și a înregistra vânzări în scală, apare tot mai clar nevoia de specialiști capabili să transporte ideile și soluțiile programatorilor către clienți la nivel global. Domeniul marketingului pentru IT, derulat în special în mediul online, este un fenomen cu o creștere explozivă, atât în complexitatea și diversitatea tehnicilor de comunicare și vânzare, cât și în multitudinea abilităților și tehnicilor pe care oamenii de marketing trebuie să le cunoască și să le pună în practică.
Participanţii la evenimentul MK4IT vor avea ocazia de a se întâlni cu șase profesionişti în marcom, cu activitate bogată în beneficiul unor branduri de renume precum Samsung, Microsoft, LinkedIN, Parlamentul European, Heimdal şi Loopaa. Aceştia vor răspunde la unele din cele mai stringente întrebări din viaţa unui marketer:
- Noi perspective – Cum te poate ajuta “storytelling”-ul să promovezi o companie și produsele de IT?
- Cum atragi lead-uri B2B prin conţinut?
- Agile Marketing – cum reacţionează marketing-ul la schimbare?
- Cum faci inbound marketing cu un buget restrâns?
- Care este profilul noului marketer?
- Cum treci peste “criza” marketerului în IT?
Cine sunt cei șase?
“Principalul beneficiu pe care îl urmărim pentru participanţi, prin acest eveniment, este să primească răspunsuri la întrebările cu care se confruntă zi de zi, ca marketeri în IT, de la profesionişti în domeniu. Speakerii vin din companii de renume precum Microsoft, Samsung, Linkedin şi vor aduce cu ei un plus valoare prin împărtăşirea poveştilor lor de success – ce au încercat şi a avut succes, dar şi unde au greşit şi cum au gestionat situaţia. Mediul de IT este într-o creştere foarte rapidă la Cluj şi – n-o să vă ascund asta – poate fi greu pentru un marketer să se adapteze ritmului cu care evoluează lucrurile. De aceea, MK 4 IT va fi… ca o incursiune în viața “agile” a profesioniștilor.”, spune Victor Gavronschi, Manager General si fondator al Agentiei de Marketing Loopaa.
Biletele s-au pus deja în vânzare pe website-ul evenimentului. Informaţii suplimentare despre eveniment puteţi citi pe website sau urmărind pagina de Facebook a agenţiei.
Loopaa Marcom este o Agenţie de Marketing din Cluj-Napoca, formată din tineri profesionişti din domeniu. Principalul focus al agenţiei sunt proiectele din domeniile IT şi Automotive, industria grea şi alimentaţie. M-am întâlnit acum câteva zile la o lungă poveste cu Victor Gavronschi, a fost o seară minunată în care am descoperit un om de pus la rană și un profesionist foarte creativ, disciplinat și ambițios, dar despre acea întâlnire vă voi povesti într-un articol viitor.