
La mijlocul lunii noiembrie are loc la București un eveniment de patru zile dedicat mediului de afaceri privat, întâmplare care are deja o tradiție de 13 ani: Zilele Biz. Sunt patru zile de conferințe și seminarii despre antreprenoriat, management, inovație, media, marketing și responsabilitate socială corporatistă în care publicul va avea ocazia de a întâlni nume importante, lideri cu experiență și expertiză și idei creative, inovatoare și suprinzătoare.
De câțiva ani, evenimentul are parte și de spoturi video de promovare, care sunt realizate mereu cu umor, cu plăcere și cu actori bine aleși. Spotul de anul acesta vorbește despre mediocritate, fușerai, auto-păcăleală și despre gunoiul ascuns sub preș, niște obiceiuri și setări din care mulți dintre cei care conduc treburile publice și private românești nu pot sau nu vor să iasă și care, din păcate, riscă să devină caracteristici de brand național.
Foarte mult mi-a plăcut spotul de anul acesta, realizat de echipa lui Liviu David de la Next Advertising. De altfel, în cea mai recentă ediție a Revistei Biz este și un interviu interesant și plăcut cu Liviu David, dar și un text laudativ la adresa acestuia, scris cu mult suflet de Aneta Bogdan. Recomand cu plăcere, e mult de învățat din ambele texte.
Iaca și spotul: