Super-spot revine: Hyundai Genesis

Distribuie articolul

Cu scuzele de rigoare pentru absența de câteva zile cauzată de abandonul surprinzător al bătrânului și credinciosului meu laptop, revin cu serialul reclamelor difuzate la Super Bowl 2014.

O să vă arăt azi o reclamă foarte corectă, bine construită și cu un mesaj frumos structurat, dar care nu a stârnit prea mare atenție comentatorilor tocmai pentru că realizatorii ei au evitat elementele spectaculoase, utilizarea vedetelor sau utilizarea unei paradigme de comunicare controversate. Un spot în buna tradiție a publicitarilor serioși și blajini, care pune în evidență în mod coerent și bine susținut caracteristica tehnică esențială a produsului, printr-o paralelă cu grija părintească pentru securitatea și integritatea fizică a pruncului.

hyundai

Spotul este pentru o limuzină de la Hyundai, un produs nu foarte tradițional, dar destul de popular în Statele Unite de ceva vreme, grație prețului mic și aspectului epatant al mașinii, care îi dă utilizatorului un brânci de imagine care îl saltă artificial într-o clasă socială de nivel superior statutului său real. Clasic și cinstit, un spot cuminte și cu minte.

 

http://youtu.be/RGr9t5Wfrv0

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *