Am găsit reclama Beats Music difuzată la SuperBowl chiar pe canalul de Youtube al acestei mărci americane, unde fanii mitraliază compania pentru acest spot și pentru oferta comercială cu care firma s-a prezentat în acest început de an.
Marca Beats, aparținând de Beats Electronics, s-a făcut cunoscută după 2008 prin produsele sale (căști audio cu o sonoritate aparte pentru muzica rap și hip-hop) și a fost promovată mai ales de solistul Andre Young, mai cunoscut ca Dr. Dre. Din 2012, grupul a cumpărat un serviciu care livra muzică pe baza unui abonament lunar, ceva similar conceptelor iTunes sau Zonga, ca să dau un exemplu de pe la noi. Scopul a fost acela de a oferi fanilor o experiență muzicală completă, pornind de la aparatura care redă înregistrările, până la play-listuri structurate pe gustul acestui public.
De ce sunt supărați fanii muzicii livrate de Beats? Din mii de motive diverse, de la prețul mult prea mare al pachetului de servicii, ciudățenia scenariului și inadecvarea notațiilor plasate grafic peste suportul video până la nepotrivirea conceptului și a produsului cu vedeta aleasă ca endorser în reclamă (Ellen deGeneres, un fel de Teo Trandafir mixată cu Adelina Pestrițu – scuze pentru balcanizarea vedetei americane, am forțat nota).
Eu nu mă prea pricep la muzică și nici nu sunt american, să pot cântări relevanța mesajului reclamei, dar o putem considera o mare ratare, date fiind reacțiile de pe Youtube ale fanilor Beats Music, unanim critice. Încă niște milioane (multe) aruncate pe fereastra acestui show de sport și publicitate, de o o companie care mai bine tăcea inteligent decât să se bâțâie penibil pe bani mulți, într-un fel de harlem shake cu bufnițe, lupi și alte lighioane.
http://youtu.be/i_eiTQy1QZw