Super-spot: Duracell schimbă paradigma

Distribuie articolul

Copilăriile și iepurașii au dispărut pentru moment din discursul public al Duracell. De la divertisment și spațiul domestic, producătorul celor mai seioase baterii din lume trece la teme mai serioase, mai grave, mai pline de sentiment, empatie și responsabilitate. Spotul produs anul acesta pentru a fi difuzat în seara magică de Super Bowl are în prim-plan povestea unui jucător de fotbal american cu deficiențe de auz. Este, desigur, povestea unei victorii, a ambiției, dăruirii, puterii și dedicației.

Este un spot emoționant, prin care Duracell câștigă noi segmente de prestigiu și recunoaștere și adaugă valoare umană, empatie și sentiment propriului brand. O realizare care merită cu prisosință să apară între celelalte spoturi de valoare, pe 2 februarie, la Super Bowl, ediția 2014.

 

http://youtu.be/u2HD57z4F8E

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *