Super-spot: democrația chipsurilor Doritos

Distribuie articolul

Producătorul american de chipsuri Doritos se va prezenta la SuperBowl 2014 cu două spoturi publicitare, unul ales chiar de către fanii/consumatorii acestui produs și altul stabilit de echipa proprie de marketing. Într-o campanie care durează de la începutul anului, marketerii de la Doritos s-au gândit să implice activ consumatorii în viața produsului, să le arate astfel că ei nu au doar un rol pasiv și final în procesul nașterii produsului, ci primesc puterea de decizie asupra unor elemente esențiale ce țin de marca pe care o apreciază. Este un exemplu de engagement eficient, fiindcă se pare că în procesul de selecție a clipului cel mai popular care va rula la SuperBowl s-au implicat activ zeci de mii de fani, care au ales mai întâi dintr-un șir de 24 de spoturi propuse și au trimis în finală cinci clipuri, unul mai haios și mai atractiv decât celălalt.

Vi le ofer pe toate cinci aici, cu invitația de a participa și voi la procesul electoral. Până pe 28 ianuarie, puteți intra pe pagina de votare și vă puteți susține favoritul. Aveți dreptul la un singur vot, zilnic, de pe fiecare terminal electronic cu care vă puteți conecta. Cool, nu?

 

Curățătorul de degete – peste 2,3 milioane vizualizări:

 

Mașina timpului – peste 840.000 de vizualizări:

 

Hoțul – peste 600.000 de vizualizări :

 

Cowboy – peste 500.000 de rulări:

 

Suspecții – aproape 500.000 de vizualizări:

 

Favoritul meu este mașina Timpului. Ție care ți-a plăcut mai mult?

 

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *