Sari la conținut
  • Acasă
  • MarkeThink
  • Hacking Work
  • CountryStrike
  • FaithBook
  • Contact
DoruSupeala.ro
  • Acasă
  • MarkeThink
  • Hacking Work
  • CountryStrike
  • FaithBook
  • Contact
Facebook LinkedIn Instagram Twitter Apple Podcasts Spotify YouTube
DoruSupeala.ro
Facebook LinkedIn Instagram Twitter Apple Podcasts Spotify YouTube

O idee pentru care angajații tăi te vor iubi

  • 18 decembrie 2015
  • MarkeThink
Distribuie articolul

 

Am văzut imaginile acestea azi dimineață, pe fluxul de pe LinkedIN. Nu am absolut nicio legătură cu compania RAC WA, habar nu am cu ce se ocupă, dar imaginile mi s-au afișat pentru că postarea lor este una care a reușit să se viralizeze și unul din contactele mele a apreciat conținutul promovat.

La o lună de la apariție, această postare a adunat peste 7600 de like și 800 de comentarii (imensa majoritate laudative și entuziaste) și iată că își continuă călătoria online, apărând pe tot mai multe ecrane și fiind păstrată activă de continuitatea interacțiunilor. Judecând după ritmul comentariilor din ultimele zile, aș zice că postarea este încă pe porțiunea ascendentă a clopotului lui Gauss, dacă ne străduim să reprezentăm grafic viața online a acestei postări. Cifrele de mai sus reprezintă realmente o performanță, fiindcă vorbim despre LinkedIN, unde viralizarea nu este un fenomen atât de intens și de des cum e pe Facebook sau Twitter.

 

Ce spune RAC WA în acea postare? Nimic complicat, o frază simplă și direct la subiect, o formulare care arată însă preocupare reală pentru bună-starea propriei echipe, documentare riguroasă și dorința de a împărtăși propria inițiativă și către alții, ca sursă de inspirație:

„Our people can use a sit-stand desk because we value their health and comfort. Prolonged sitting can reduce bone density, weaken the spine, and increases the risk of type 2 diabetes, obesity and acute coronary syndrome. 

În traducere liberă: Oamenii noștri pot folosi la birou un sistem dual de lucru, șezând sau în picioare, deoarece prețuim sănătatea și confortul lor. Șederea prelungită poate reduce densitatea oaselor, poate slăbi coloana vertebrală și crește riscul de diabet zaharat de tip 2, de obezitate și sindrom coronarian acut.„

 

Am mai văzut și prin alte locuri ideea aceasta, a lucrului la birou din poziție verticală, dar nu cred că poate fi o soluție permanentă, pentru 8 ore de lucru și cinci zile pe săptămână, mai ales pentru cei care folosesc computerul pentru operațiuni de finețe sau de mare complexitate, nu doar pentru rețele sociale și e-mail. Astfel că un dispozitiv de acest gen, care oferă șansa de a schimba între cele două poziții, mi se pare o soluție excelentă.

Nu am avut vreme să caut pe net furnizori, producători și prețuri, dar bănuiesc că o instalație de acest gen, bine executată și din materiale durabile, trebuie să coste undeva pe la 100 de dolari și să se poată monta ușor chiar și de către amatori. Oricum, este o treabă isteață și o investiție excelentă nu doar pentru confortul de zi cu zi și în randamentul angajaților, dar poate să reprezinte, dacă este implementată inteligent, un element eficient pentru dezvoltarea atractivității brandului companiei, ca și angajator.

 

Așa că, patroane, șefule, domnule director, doamnă manager, pune-i iute pe colegii tăi de la HR să caute un furnizor pentru minunea asta și spune-ne și nouă, mai jos în secțiunea de comentarii, unde ai găsit, cât costă, în câte variante se găsește și ce mai știe să facă și mai ales cât de repede ai de gând să faci investiția asta.

 

birou racwa

# birou# Human Resources Department# RAC WA# scaun
Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503
Anterior Articol Millidge și Doig au împlinit deja 10 ani
Următor Articol Noul magazin Leroy Mârlan

Lasă un răspunsAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cine caută găsește

Niciun rezultat

Vizionează Hacking Work

Citeşte Hacking Work

Ascultă Hacking Work

Employer Branding 100%

A doua mea carte, ”Employer Branding 100%”, este acum disponibilă, cu autograf, la Editura Curtea Veche – https://bit.ly/employer-branding-100.

Prima mea carte

Ne aflăm într-un moment de schimbare radicală a paradigmei în industria comunicării.Vom lăsa în urmă abordarea în masă, nediferențiată și impersonală și vom trece la o comunicare personalizată, adaptată fiecărui individ și livrată pe propriul telefon mobil, un transfer de informație bidirecțional și continuu.coperta carte Doru Supeala 200Poți cumpăra cartea pe Libris.ro.

Articole recente

  • Un nou ingredient al fericirii: abundența experiențelor 7 februarie 2023
  • Cât te costă când îți pleacă un angajat? 31 ianuarie 2023
  • ”Managerii care se plâng că nu se mai găsesc angajați sunt incompetenți, aroganți și mincinoși” – interviu fwdBV 19 ianuarie 2023
  • Cum recunoști un conducător bun? Liderometrul lui Premuzic 17 ianuarie 2023
  • 30 de idei ca să fii mai productiv(ă) în 2023 10 ianuarie 2023
  • Ascultă-l pe Hagi: MUNCA te face să devii mai bun sau valoros 7 ianuarie 2023

Arhiva de articole

Articole similare

Vrei clienți și colegi fericiți și loiali? Arată-le că ai umor.

  • 16 noiembrie 2022
  • Hacking Work, MarkeThink

Să înțelegem corect Generația Z. Stereotipuri și mituri demontate.

  • 5 noiembrie 2022
  • Hacking Work, MarkeThink
  • Un comentariu

Job Crafting – o alternativă la demisie

  • 15 august 2022
  • Hacking Work, MarkeThink

7 specializări profitabile pentru cariera ta

  • 9 august 2022
  • Hacking Work, MarkeThink

Drepturi de autor © 2023 - Doru Șupeală