
Fraților, pun pariu că urmează în zilele astea cel mai viral fenomen petrecut până acum în România și generat de o companie locală. Nu spun vorbe mari, să vedeți ce urmează! Uitați-vă bine la figurile din imaginea de mai jos, în următoarele zile vi se vor umple news-feed-urile, căsuțele de e-mail și multe alte mijloace de comunicare pe care le folosiți cu mesaje video în care personajele din Corul Diversității dirijat de Mercador o să îți prezinte într-un mod haios, original și atractiv produsele scoase la vânzare/schimb/închiriere de către prietenii tăi pe pagina web celebră și concurentă cu tocmai.ro.
Mercador face încă un pas înaintea competitorului său direct și pune la dispoziția utilizatorilor o interfață interactivă prin care își motivează vizitatorii să genereze conținut video cu care să dubleze informația comercială despre tranzacțiile pe care le propun. Du-te chiar acum pe Generatorul de Anunțuri al Mercador ca să vezi și tu exact cum arată treaba asta: introduci un cuvânt-cheie al anunțului de mică publicitate pe care vrei să îl publici și unul sau mai multe personaje angajate de Mercador interpretează pentru tine un cântecel plin de umor și antren, care te va ajuta efectiv să îți vinzi marfa, prin atractivitatea prezentării și originalitatea mesajului. Și, dacă nu va fi să îți fie util din punct de vedere comercial, în mod sigur te va distra pe cinste, pe tine și pe toți prietenii tăi.
Am intrat și am testat platforma, este de-a dreptul GENIALĂ, râzi în hohote și te bucuri de creativitatea și umorul celor care au pus la cale acest proiect și care continuă elegant și eficient stilul de comunicare pragmatic și prietenos al clipurilor Mercador. Personal, am testat câteva cuvinte-cheie, la care am primit niște mesaje tare faine. Încercați: lemne, vibrator sau câine, dar și mai banalele telefon sau apartament, o să vă placă tare de tot. Ah, și mai e ceva: să vedeți ce se întâmplă dacă lăsați deschisă și inactivă fereastra generatorului de anunțuri și mergeți în alt tab: Corul se supără că l-ați părăsit și vă cheamă înapoi cu niște mesaje de-a dreptul convingătoare.
Ca să facă treaba eficientă și funcțională, Mercador oferă și premii celor care își însoțesc anunțurile de conținut video, cei care vor primi cele mai multe vizite și vor crea cel mai mare engagement și buzz vor putea primi ca recompensă telefoane iPhone5, vouchere de promovare a anunțurilor și, la finalul campaniei, peste o lună, un premiu de 2000 de euro. Trecând peste partea cu premiile, sunt convins că vom vedea și auzi multe lucruri faine, în perioada următoare, despre acest proiect ingenios și cu un conținut și o execuție tare simpatică.
Să îmi scrieți și voi ce cântecele trăznite ați descoperit, la ce cuvinte cheie apar ele, aștept să mă surprindeți!
O porcarie ! Mercador si tocmai, spamerii netului romanesc.
Iată că există și oameni deranjați pe bună dreptate de agresivitatea și omniprezența campaniilor celor două companii. Și eu mă întreb pe ce venituri se bazează cele două portaluri de își permit cheltuieli de promovare atât de mari. Am impresia că se canibalizează și investesc prea mult în reclamă și prea puțin în calitatea serviciilor. M-am uitat pe tocmai.ro, anunțurile arată jenant și filtrele de căutare sunt stupide.
Trebuie să recunosc că e destul de interesantă interfaţa aceasta şi destul de reuşită, însă cei de la Mercador tot antipatici îmi rămân. Deşi m-am jucat şi eu puţin cu omuleţii din corul Mercador, mă gândesc cu frică la momentul în care o să dau de ei peste tot pe internet şi o să mă scoată din sărite.
Mădălina, trebuie să ne obișnuim cu ideea că Internetul va fi tot mai plin de publicitate, care tot va fi deranjantă, deși are mai multe instrumente la îndemână pentru țintire și evitarea redundanței. Se prea poate să ne imaginăm că vom plăti sume mari, în curând, ca să avem net fără publicitate.
Momentan există Adblock.