Inbound marketing cu șoricelul Charlie

Distribuie articolul

Băieții cu marketingul de la Volvo au publicat recent pe Youtube acest clip, care a adunat peste 3 milioane de vizualizări într-o săptămână. Este exemplul perfect de succes pentru o campanie de publicitate creatoare de BUZZ, Volvo câștigând prin acest spot awareness, simpatie, credibilitate și încredere prin promovarea cu o idee originală a unor noi facilități de ordin tehnic ale camioanelor de mare tonaj pe care le produce.

hamster-drives-15-ton-volvo-FMX-mining-truck-through-quarry-designboom00

Perfect încrezători în calitățile produsului lor, suedezii au organizat un test spectaculos în care au demonstrat cât de ușor este de manevrat camionul lor, în condiții de teren dificil. Ideea folosirii șoricelului face toți banii: ce poate fi mai expresiv, mai memorabil și mai haios decât un hamster conducând o basculantă? Filmulețul rezultat este un produs atât de simpatic, încât realizează, la majoritatea privitorilor, efectul natural de distribuire voluntară în mediul online. Exemplul perfect de inbound marketing, adică publicitate eficientă și convingătoare, reușită prin generarea unui conținut interesant și relevant și distribuirea gratuită și voluntară a acestuia, de către publicul larg.

Trei milioane de vizualizări în șapte zile. Ăsta da rezultat de marcat într-un raport de Return On Investment. Cifra sigur se va multiplica spectaculos în săptămânile următoare. O să vă placă filmulețul cu Charlie și veți face și voi share. Am dreptate? Luați de vizionați:

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

3 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *