Băieții cu marketingul de la Volvo au publicat recent pe Youtube acest clip, care a adunat peste 3 milioane de vizualizări într-o săptămână. Este exemplul perfect de succes pentru o campanie de publicitate creatoare de BUZZ, Volvo câștigând prin acest spot awareness, simpatie, credibilitate și încredere prin promovarea cu o idee originală a unor noi facilități de ordin tehnic ale camioanelor de mare tonaj pe care le produce.
Perfect încrezători în calitățile produsului lor, suedezii au organizat un test spectaculos în care au demonstrat cât de ușor este de manevrat camionul lor, în condiții de teren dificil. Ideea folosirii șoricelului face toți banii: ce poate fi mai expresiv, mai memorabil și mai haios decât un hamster conducând o basculantă? Filmulețul rezultat este un produs atât de simpatic, încât realizează, la majoritatea privitorilor, efectul natural de distribuire voluntară în mediul online. Exemplul perfect de inbound marketing, adică publicitate eficientă și convingătoare, reușită prin generarea unui conținut interesant și relevant și distribuirea gratuită și voluntară a acestuia, de către publicul larg.
Trei milioane de vizualizări în șapte zile. Ăsta da rezultat de marcat într-un raport de Return On Investment. Cifra sigur se va multiplica spectaculos în săptămânile următoare. O să vă placă filmulețul cu Charlie și veți face și voi share. Am dreptate? Luați de vizionați:
[…] al treilea articol pe care băieții ăștia mă obligă să îl scriu despre ei, după cel cu adorabilul șoricel Charlie și cel cu simpaticul tehnician Roland, ăla de-și pune mereu și cu orice ocazie capul la […]
[…] fac și mai dau câte o lovitură de marketing. Am mai scris despre ei, când v-am povestit despre șoricelul-șofer Charlie, despre Roland Svensson, care garanta cu capul garda la sol a camionului și despre cursa cu taurii […]
[…] Volvo Trucks se fabrică tot acolo, iar de acolo au venit să ne bucure spoturile cu Van Damme, cu șoricelul Charlie, cu taurii furioși din Pamplona, cu directorul general agățat în cârligul macaralei și cu […]