Aș fi putut să titrez ca marketerii mincinoși și ieftini de la trustul Pro: „Exclusiv! Nu o să îți vină să crezi! Lumea întreagă va suferi schimbări majore! Catrinel Menghia topless!” Ar fi meritat să fac treaba asta, fiindcă mereu aceste titluri promovează câte un fâs, așa cum e și clipul acesta.
Azi, la rubrica dedicată spoturilor de prin lume adunate, avem o mare dezamăgire: un spot mult prea lung, fără poantă, fără idee, fără șarm, ce mai încoace și-ncolo, fără niciun Dumniezo. Degeaba iei o fată frumoasă și folosești cuvântul topless în scenariu, dacă povestea e lălăită și fără skepsis. O nouă dovadă că banii mulți nu înseamnă musai realizări frumoase și eficiente. Reclama a fost interzisă la difuzare TV, dar cred că nu din cauze de nuditate, ci fiindcă e prea proastă.
Ah, uitasem. Și nici produsul nu e mare brânză: o piticanie indecent de scumpă.
http://youtu.be/SwGrUMlagk0