Se dau de ceasul morții toți marketerii, se chinuie cercetătorii și statisticienii să disece populațiile și să segmenteze audiențele, fac tumbe, scenarii și cascadorii publicitarii, inventează limbi și vocabulare noi oamenii de PR, fac milioane și milioane de teste specialiștii din merchandising, măsoară traficul, iluminatul și efectele sonorizării ăia de la vânzări, inventează noi mijloace, metode și formule de ambalaj ăia de la logistică și tot nu i-au dat de cap principalei probleme a ultimului mileniu: ce naiba vrea consumatorul de fapt?
Și, după toate aceste eforturi, consumatorul, onest și generos, se decide într-un final să ne spună ce îl preocupă și cum poate el fi cu adevărat fericit:
Astfel aflăm, iacătă, nu numai ce vrea Măria Sa Consumatorul, dar aflăm și despre virtuțile ascunse ale fisticului, care s-ar părea că are contribuții semnificative la creșterea libidoului. Foarte tare și reacția celor de la Lidl, de o amabilitate extremă, nu m-aș mira să lanseze curând noul model de prezervativ, cu aromă de pistachio.
Vrea ceva ieftina, de marca si bun. Nu exista unul sa nu isi doreasca asta. Dar in principiu sa fie ieftin, gratis daca se pote.
Geniaaaal !!! Faza e ca acum, cu postarea comentariului asta pe pagina de facebook a hipermarketului cu pricina (comentariu care a primit 238 de like-uri, TOATA LUMEA va stii ca el face sex !! 😀
[…] acum câteva zile un articol despre o postare hazlie de pe Facebook, a unui client al rețelei comerciale Lidl. Tânărul Cristian Mureșan a adresat retailerului […]