Ce vrea de fapt consumatorul român?

Distribuie articolul

Se dau de ceasul morții toți marketerii, se chinuie cercetătorii și statisticienii să disece populațiile și să segmenteze audiențele, fac tumbe, scenarii și cascadorii publicitarii, inventează limbi și vocabulare noi oamenii de PR,  fac milioane și milioane de teste specialiștii din merchandising, măsoară traficul, iluminatul și efectele sonorizării ăia de la vânzări, inventează noi mijloace, metode și formule de ambalaj ăia de la logistică și tot nu i-au dat de cap principalei probleme a ultimului mileniu: ce naiba vrea consumatorul de fapt?

Și, după toate aceste eforturi, consumatorul, onest și generos, se decide într-un final să ne spună ce îl preocupă și cum poate el fi cu adevărat fericit:

1486649_651262791603251_1002053518_n

 

Astfel aflăm, iacătă, nu numai ce vrea Măria Sa Consumatorul, dar aflăm și despre virtuțile ascunse ale fisticului, care s-ar părea că are contribuții semnificative la creșterea libidoului. Foarte tare și reacția celor de la Lidl, de o amabilitate extremă, nu m-aș mira să lanseze curând noul model de prezervativ, cu aromă de pistachio.

Distribuie articolul

3 comentarii

  1. Geniaaaal !!! Faza e ca acum, cu postarea comentariului asta pe pagina de facebook a hipermarketului cu pricina (comentariu care a primit 238 de like-uri, TOATA LUMEA va stii ca el face sex !! 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *