Când de PR se ocupă niște fătuci

Distribuie articolul

Patru complexuri comerciale de mari dimensiuni din România, între care Polus Cluj, Gold Plaza Baia Mare și Maritimo Constanța își schimbă numele și se vor chema VIVO!

Foarte bună ideea de a unifica proprietățile cu destinație comercială ale Immofinanz sub un singur nume, va fi mai ușor și mai eficient de făcut comunicarea publică, iar transferul de popularitate și clientelă de la un centru la altul va fi susținut astfel. Și negocierea cu potențialii chiriași va fi mai ușoară, când aceștia vor fi ajutați să conștintizeze că discută cu o rețea de centre comercială, nu cu patru complexuri diferite.

Mai rău e cu implementarea acestei schimbări.

Așa-zisa agenție de PR care se ocupă de comunicarea acestui lucru, pe numele ei Action Global Communication, trimite ieri un comunicat de presă în care UITĂ să includă noul logo al centrelor comerciale, într-un format publicabil. Singurele ilustrații disponibile în pachetul expediat către media sunt niște imagini, extrem de triste și paupere, ale celor patru centre comerciale, în formatul anterior schimbării de marcă.

Pentru că PR, niște secretare cu ifose, fătuci care au tocit mecanic niște cursuri aride și depășite și nu au înțeles nimic din școală, pentru că imaginație și creativitate zero, pentru că dă-l naibii de client, că oricum plătește, pentru că România și tragi-comedie. De-aia.

PS: Poza cu mallul din Pitești, trimisă către presă (spre tipărire, probabil) de competenta agenție de PR, este .png și are 70KB. Iar toate informațiile sunt doar în format docx, despre PDF nu li s-a predat nimic la școală.

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *