Foarte mult mi-a plăcut acest headline al campaniei outdoor cu care produsele Arovit s-au făcut remarcate anul trecut, în zona Clujului. Compania producătoare a acestor conserve, cu sediul în capitala Transilvaniei, a închiriat pentru câteva luni mai multe panouri stradale la intrările în oraș care se bucură de trafic auto intens și a obținut un efect de notorietate și empatie indiscutabil. Incitant, jucăuș, comic și expresiv, titlul de pe panouri vorbește clar și prietenos despre produsele companiei și are marele merit de a fi memorabil.
Din păcate, după acea campanie nu am mai auzit/văzut nimic despre Arovit, o tăcere deplină a reușit să acopere cu praful uitării rezultatele pozitive ale campaniei de acum un an. Am găsit în puține magazine produsele Arovit, ambalajele nu au nici pe departe atractivitatea panourilor publicitare, iar ca prețuri se poziționează în zona mediu spre ieftin. În online, compania se manifestă printr-o pagină web rudimentară și neprietenoasă, iar în social media putem spune că aproape nu există, de vreme ce pagina proprie de Facebook a adunat abia două sute și ceva de fani într-un an și jumătate de la lansare. E clar că lipsește o viziune și o strategie de comunicare, firma spune că are o tradiție din 1942, deci ar putea fi una din cele foste cu capital de stat care încă nu și-a limpezit acționariatul și nici managementul.
Ar merita mai multă atenție în expresia publică, un pic de (re)branding (firma are un nume banal și insipid, pentru a evita confuziile ar putea să adopte numele produselor) și, obligatoriu, ar trebui repusă virgula din titlu la locul ei, pentru că în fotografia recentă de pe Facebook aceasta a dispărut și a luat cu ea o parte din farmecul acestui headline inspirat. Și la design ar trebui să se revină la simplitatea de acum un an, afișul actual e mult prea încărcat cu decorațiuni inutile.
Foto: marinela-botezan.blogspot.com, culivia.ro, arovit.ro
Buna ziua, abia acum am vazut ca ati utilizat la aceasta postare fotografia facuta de mine in 2012, cand pe o vreme crancena, cu vant naprasnic si ninsoare, m-am oprit in varful Feleacului sa fac acest cadru pentru ca mi-a placut enorm de mult sloganul. Pacat ca firma are un marketing haotic, nu stiam si nu am cautat informatii despre ei dar vazand panoul mi-am zis uite mai sunt creativi pe piata romaneasca.
Servus, Marilena,
Din câte am înțeles eu, o importantă contribuție la acest concept publicitar ar fi avut Răzvan Dragoș de la Tevedece.ro. Nu știu sigur, dar am auzit un zvon, îl știu cât de cât pe Răzvan, e băiat fain și glumeț și îi fuge mintea. Mulțumesc pentru poză, chiar a fost o reală inspirație, și mie mi-au plăcut mult panourile celor de la Arovit la acea vreme.
Buna seara,
Am vazut o masina Arovit, intr-o statie peco si de atunci mi-a atras atentia maxim (era inscriptionata cu mesajul din articolul dvs.). Un mesaj destul de bun! Felicitari echipei/persoanei care a creat acel mesaj