Un nume mai aspirațional nu se ezixtă

Distribuie articolul

visul 01

Bulevardul București, artera rutieră centrală din Baia Mare. Magazinul din imagine vinde, modest, haine second hand, dar se străduiește să ofere vizitatorului o experiență unică, fascinantă, memorabilă. Se numește Visul Imaginației. O marcă unică, remarcabilă, pentru care orice comentariu devine pleonasm.

Chiar dacă vinde îmbrăcăminte de doi lei (ăsta e prețul unic afișat), firma ține la prestanța și prestigiul ei, doar se numește SC Vis Boem SRL, așa că îți oferă șansa de a te visa fotbalist de top și milionar în dolari, odată ce îmbraci un tricou cu numele legendei Ronaldo. Nu mai are importanță că echipamentul a fost purtat inițial acum zece ani de vreun libanez din Italia.

Și, pentru că stimații clienți care intră în magazin se presupune că sunt într-o stare euforică, dată de calitatea produselor și prețul imbatabil, conducerea companiei de fashion ecologic (protecția mediului prin utilizarea vestimentației de cât mai mulți proprietari, până la uzura maximă) ia măsuri preventive față de entuziasmul cheltuitor al mușteriilor: decorul nu se vinde, să fie clar, scrie și pe afișul din vitrină.

Ați mai văzut așa magazin creativ și branding sugestiv? Unde?

 

visul 03

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *