Faci marketing? Și cum muncești la brandul tău personal?

Distribuie articolul

Știți deja că am fost marți la conferința Best Marketing de la Cluj, organizată ca de obicei perfect de Marta Ușurelu și echipa ei de la Revista Biz. Dacă nu am avut deloc surprize în ceea ce privește prezentările lui Iulian Pădurariu, Lorand Balint,Sorin Psatta și Mugur Pătrașcu, care au fost ca de obicei la înălțime și au livrat idei, experiențe și căi de urmat așa cum era de așteptat, am fost dezamăgit de prezentările livrate de două reprezentante ale unor companii cu sediul în Cluj, care ne-au arătat că provincia e încă foarte departe de capitală și că, deși poate muncesc mult și serios, nu știu să își prezinte/laude/vândă public realizările. Nu insist, că nu e cazul.

Important este că marți la Best Marketing foarte tare m-am bucurat să descopăr un om de marketing și comunicare pasionat, generos, deschis la minte și preocupat în mod real să își educe clienții și să transforme și în România sectorul Public Relations, din fabrică de bullshit cu limbaj de lemn în funcție strategică și eficientă înconstruirea brandurilor puternice și mai ales autentice și realmente atente la publicul/clientela lor.

Știți de pe Facebook, dintr-o postare făcută chiar în timpul conferinței, că mi-a plăcut foarte tare prezentarea Monicăi Jitariuc, de la agenția de public relations MSLGroup – The Practice. Am scris atunci că, dacă vrei să citești în doar 30 de minute toate cărțile bune de personal branding, e suficient să stai de vorbă cu Monica sau să urmărești prezentarea ei.

Ei bine, grație lui Mircea Roșca, cel mai mare și tare (și la propriu, și la figurat) fotograf pe care îl știu eu în Cluj, am căpătat înregistrarea video a prezentării Monicăi și mă bucur foarte tare să o pot distribui aici, către voi. Ascultați o dată, de mai multe ori, faceți un check list cu ce faceți deja și cu ce aveți de făcut și treceți la treabă. Și, din când în când, reveniți la acest video și mai ascultați-l o dată apoi căutați-o pe Monica pe rețelele sociale și urmăriți-o atent, că zice doar chestii faine.

Merită și meseria asta de om de marketing un statut și un standard și este datoria fiecăruia dintre noi să dovedim celor din jur că nu suntem doar juniorii ăia care stau toată ziua pe Facebook și cheltuie banii firmei pe tot soiul de prostii care se cheamă advertising. Cum facem asta? Muncind zi de zi și la propria reputație. Enjoy!

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *