Esquire: brânză bună în burduf de câine

Distribuie articolul

Pe 28 octombrie am publicat un articol în care am prezentat o eroare de marketing a editorilor revistei Esquire, care au pus în vânzare simultan și în aceleași puncte de distribuție același produs la două prețuri diferite. Mai rău era că produsul vândut individual era mai scump decât același produs, comercializat la pachet cu un alt produs proaspăt al aceluiași editor.

După publicarea articolului am notificat editorul Esquire despre conținutul acestuia și am primit foarte repede un răspuns politicos și diplomatic, în care se spunea așa:

Buna seara,

Sunt Laurentiu Stemat, marketing manager pentru revista Esquire. As vrea sa va multumesc pentru 2 lucruri. In primul rand ca sunteti un cititor atat de loial si pentru ca ne-ati si semnalat aceasta situatie. Feedback-ul cititorilor nostri nu trece niciodata neobservat si de multe ori ne ajuta sa indreptam unele aspecte.

Legat strict de subiectul pachetului Esquire + NG pot sa va spun ca aceasta promotie a fost gandita ca o actiune din partea revistei NG. Iar pretul acestui pachet este format din pretul NG (15 lei) + 1 leu. Aceasta actiune este singulara (one time only) iar ca beneficiu pentru Esquire a insemnat largirea bazei de cititori. Target-urile celor 2 reviste fiind 100% complementare.

Insa intr-adevar acest pachet nu ar fi trebuit expus in imediata vecinatate a revistei simple Esquire. O sa urmarim acest canal de distributie si o sa incercam a sa remediem aceasta situatie. Si asta multumita feedback-ului dumneavoastra.

Cu multumiri, Echipa Esquire.

Ei bine, fotografia de mai jos este făcută duminică, 17 noiembrie, în magazinul InMedio din Iulius Mall Cluj Napoca. Se poate vedea limpede că același pachet cu bonus și cu același preț este afișat în același raft și în același timp cu produsul individual. Nu doar că nu au remediat situația, dar continuă să își canibalizeze propriul produs. Degeaba ai o echipă de redacție frumoasă, citită și ambițioasă care scrie minunat și asamblează o revistă elegantă, dacă băieții care se ocupă de distribuție și promovare compromit produsul și își bat joc de cumpărători. Pe mine m-au pierdut de mușteriu.

esquire 01

 

 

 

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *