Sari la conținut
  • Acasă
  • MarkeThink
  • Hacking Work
  • CountryStrike
  • FaithBook
  • Contact
DoruSupeala.ro
  • Acasă
  • MarkeThink
  • Hacking Work
  • CountryStrike
  • FaithBook
  • Contact
DoruSupeala.ro

Barcelona merge cu procesor Intel

  • 13 decembrie 2013
  • MarkeThink
Distribuie articolul

De ieri, echipa de fotbal Barcelona are un nou sponsor, cu un contract pe o perioadă de patru ani și jumătate. Știrea nu este banală, din mai multe motive: sponsorul este Intel, care este la prima implicare de acest gen în sportul-rege, iar modalitatea prin care este evidențiat acest parteneriat este una creativă și originală.

Sigla Intel inside, atât de cunoscută deja majorității celor care utilizează un computer, este inscripționată la interiorul tricourilor jucătorilor și nu pe suprafața exterioară, la vedere, astfel că ea va putea fi văzută doar atunci când jucătorii se vor bucura la reușita unui gol și vor ridica poalele echipamentului, așa cum obișnuiesc unii dintre ei. Contractul nu prevede vreo obligație a jucătorilor de a realiza această mișcare, lăsând ca afișarea logo-ului Intel să se întâmple natural.

intel inside

De ce este această mișcare una foarte inteligentă, eficientă și memorabilă și nu se poate considera că banii de publicitate ai Intel sunt cheltuiți în mod riscant? Păi hai să vedem câteva motive:

  • Atât Barcelona, cât și Intel sunt mărci cu expunere imensă și notorietate mondială de prin rang, astfel că știrea despre acest nou parteneriat a ajuns deja cu siguranță la majoritatea celor preocupați de fenomenul sportiv. Practic, nici nu este mare nevoie ca sigla să fie arătată prea des, fanii fotbalului, susținători ai Barcelonei sau nu, vor ști deja că acel logo este acolo. Ba putem spune că acu va apărea o altă procupare în rândul microbiștilor: ia să vedem dacă acest jucător care a marcat ne arată sau nu sigla Intel.
  • Dacă stăm să calculăm atent expunerea reală de care se va bucura Intel, ar trebui să avem în vedere că dezavantajul aparent față de sponsorii prezentați pe suprafața vizibilă nu este atât de mare. De ce? Pentru că expunerea realizată către privitorii unui meci de 90 de minute și ai eventualei lui reluări se poate compara (și poate fi chiar egală sau mai mare, în unele cazuri) cu prezența pe ecranele de televiziune în jurnalele de știri și în emisiunile-rezumat, care prezintă exact fazele importante (golurile cu precădere) și bucuria jucătorilor după momentul reușitei. Cum jurnalele de știri se repetă la fiecare oră, iar golurile și scorurile Barcelonei sunt urmărite cu interes pe întrega planetă, volumul privitorilor atinși de semnalul video al Intel poate fi realmente considerabil.
  • Nu întâmplător, Intel a ales Barcelona. Chiar dacă nu mai este astăzi campioana Europei, Barcelona oferă și astăzi televiziunilor ratinguri înalte și atinge publicuri largi. În plus, clubul catalan are în continuare numărul cel mai mare de jucători spectaculoși, creativi, rapizi și eficienți, iar numărul de goluri marcate ca medie pe meci plasează echipa în primele locuri ale clasamentelor europene specializate. Logoul „Intel inside” se poate transforma ușor într-o metaforă plină de umor, care să sugereze că Messi, Xavi, Iniesta, Fabregas, Alexis sau Neymar dau un atât de mare randament și se mișcă atât de rapid și eficient pe teren fiindcă au ca motorizare un procesor Intel.
  • Diferențierea. Intel alege să facă lucrurile diferit față de orice altă companie, plasându-și emblema într-o poziție neconvențională. Intel alege să încheie acest parteneriat doar cu clubul numărul unu mondial ca și notorietate, spectaculozitate, număr de fani și simpatizanți și capacitate de expunere mondială. Să nu uităm că Intel este prima companie mondială care a reușit să impună ca memă și să protejeze ca marcă înregistrată o temă muzicală, cea folosită în toate reclamele sale și care se aude la instalare și pe computerele dotate cu procesoare Intel. Iată acest sunet, o componentă esențială și elegantă a brandului Intel:

http://youtu.be/QRLyMjvug1M

 

 

 

 

# Awareness# Barcelona# Culture# Intel# Logo# Marketing# People# Reclame
Distribuie articolul
Anterior Articol Despre cum ne maimuțărim noi, românii
Următor Articol N-aș cumpăra publicitate la Radio Impuls…

Lasă un răspunsAnulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cine caută găsește

Niciun rezultat

Vizionează Hacking Work

Citeşte Hacking Work

Ascultă Hacking Work

Employer Branding 100%

A doua mea carte, ”Employer Branding 100%”, este acum disponibilă, cu autograf, la Editura Curtea Veche – https://bit.ly/employer-branding-100.

Prima mea carte

Ne aflăm într-un moment de schimbare radicală a paradigmei în industria comunicării. Vom lăsa în urmă abordarea în masă, nediferențiată și impersonală și vom trece la o comunicare personalizată, adaptată fiecărui individ și livrată pe propriul telefon mobil, un transfer de informație bidirecțional și continuu. coperta carte Doru Supeala 200 Poți cumpăra cartea pe Libris.ro.

Articole recente

  • Nu prea suntem atenți când ni se fură atenția 21 septembrie 2023
  • Feedback-ul negativ la serviciu– cum îl primim și lucrăm cu el? 20 septembrie 2023
  • Cea mai gustoasă rețetă de preparare a unei organizații sănătoase 19 septembrie 2023
  • Pogorârea sfântului CEO între muritorii pe care-i conduce 14 septembrie 2023
  • Cum atragem angajații talentați? Șase idei de la experții McKinsey. 13 septembrie 2023
  • Mai mult respect pentru românii care muncesc 12 septembrie 2023

Arhiva de articole

Articole similare

feedback negativ de la șefi angajată tristă

Feedback-ul negativ la serviciu– cum îl primim și lucrăm cu el?

  • 20 septembrie 2023
  • MarkeThink

Te temi că vei fi înlocuit de A.I.? 5 sfaturi ca să rămâi relevant profesional

  • 30 august 2023
  • MarkeThink
cum să construiesti o carieră

Cum s-a schimbat mentalitatea oamenilor privind munca?

  • 30 mai 2023
  • Hacking Work, MarkeThink

E nevoie de-o schimbare, dar echipa nu o vrea. Cum îți aduci oamenii de partea ta?

  • 15 mai 2023
  • CountryStrike, FaithBook, Hacking Work, MarkeThink

Trending

Untold, lăcomia care (va) ucide
Paranoia productivității: cum să consolidezi încrederea între membrii unei organizații
organizație sănătoasă
Cea mai gustoasă rețetă de preparare a unei organizații sănătoase
atenția
Nu prea suntem atenți când ni se fură atenția

Drepturi de autor © 2023 - Doru Șupeală