CSF? NCSF! MK4IT. Adică e musai să nu ratezi singura conferință de marketing pentru IT din Ardeal

Distribuie articolul

 

Joi, 23 februarie, la Impact Hub în Cluj Napoca are loc a doua ediție a conferinței ”Marketing for IT”, un eveniment la care am fost prezent și anul trecut și care anul acesta se prezintă într-o versiune mult îmbogățită, și mai atrăgătoare ca în 2016, cu o serie de speakeri cu profiluri foarte variate și cu backgrounduri profesional în majoritate impresionante și foarte credibile.

În primul rând, tematica evenimentului este una dezvoltată, dacă anul trecut s-a vorbit mai mult despre brandul de angajator și cum poate fi acesta construit și administrat inteligent, acum lucrurile se extind, existând și o componentă solidă de conținut despre marketingul produsului software și chiar despre managementul de produs, o disciplină profesională foarte valoroasă în piața muncii și care are foarte multe caracteristici și responsabilități preluate din marketing. Mai mult, participanții vor fi puși și la treabă, concret, să exerseze practic lucrurile despre care vor auzi în prezentările vorbitorilor.

Ia hai să vedem lista de speakeri, ca să înțelegem mai bine care sunt oportunitățile concrete:

Laura Gregg a lucrat mai mult de trei ani la agenția de publicitate McCannBlue din Dublin, Irlanda, întâi ca Account Manager, iar apoi ca Senior Account Manager. În mai 2015 s-a alăturat echipei LinkedIn din Dublin ca Account Manager, iar din iulie 2016 ocupă funcția de Media Solutions Consultant. Laura este, după cum se descrie, un creativ focusat pe soluții strategice. Adoră tot ce ține de digital, fiind specializată în digital branding.

Marius Pop, Product Manager Talent BestJobs, are o vastă experiență în ajutarea companiilor tech românești să își comercializeze produsele pe plan internațional, aria sa de expertiză fiind product marketingul. La BestJobs este responsabil de întreaga verticală a candidaților, supraveghiind toate operațiunile de marketing și de dezvoltare de produse dedicate atragerii de candidați.

Laura Chiculiță, CMO eJobs România, conduce întregul department de marketing și comunicare al companiei. Are 10 ani de experiență în dezvoltarea de strategii complete de marketing, de acțiuni de branding și de campanii integrate. De-a lungul carierei a colaborat cu diferite companii, atât din domeniul comerțul online și offline, cât și din cel al bunurilor de consum cu mișcare rapidă.

Andreea Bușecan și-a început cariera ca HR Specialist și Trainer la Evolution HCC, după care a decis să plece la SoftVision, ca HR Specialist. După aproape 5 ani a hotărât să se reîntoarcă la Evolution HCC, pe postul de HR Business Partner & Trainer. Este specializată pe partea de recrutare, employer branding și HR.

Andreea Nicolescu, Senior Communication Advisor Temenos, este un specialist de comunicare pasionat de branding, employer branding și storytelling. Cu o experiență de 9 ani în spate, principalul ei focus este găsirea de noi metode de a promova employer brandingul.

Mircea Vădan este un antreprenor din zona tech, un startup mentor și un organizator de evenimente comunitare. În momentul de față este Startup Programs Manager @ How to Web și MVP Academy. După cum zice chiar el, este pasionat de tot ce ține de procesul de creație: de la identificarea și analiza problemei la dezvoltarea și testarea celor mai bune soluții posibile.

Printre ceilalți oameni de pe scenă se numără Antonia Onaca, fondatoarea platformei Engager, Sorina Bradea, cofondatoarea RoMarketing, Anca Bundaru, Senior Product Marketing Manager Bitdefender, Dan Ionuț Tănăsescu, Digital Marketing Manager – East Europe, Russia & CIS Ubisoft, Victor Gavronschi, CEO Loopaa, și Călin Biriș, Digital Director Loopaa.  Vezi mai jos afișul sau caută pe site-ul întâmplării, pentru agenda completă.

Personal, sunt extrem de interesat și voi acorda o atenție sporită lucrurilor pe care le vor spune Laura Gregg, Laura Chiculiță, Mircea Vădan, Anca Bundaru și Dan Tănăsescu, știu sigur că Gabriel Dombri e un personaj fabulos, dar, la fel ca anul trecut, sunt convins că voi fi plăcut surprins și de alți invitați, despre care azi nu știu prea multe. Așa că, din punctul meu de vedere, va fi o zi plină și extrem de utilă.

Biletele de acces la eveniment costă 79 euro +TVA, pot fi achiziționate de pe site-ul evenimentului și reprezintă, din punctul meu de vedere, o foarte bună investiție în dezvoltare personală, dar și o oportunitate valoroasă de relaționare, socializare și dezvoltare a rețelei personale de contacte profesionale.

Conferința MK 4IT este organizată de agenția de marketing Loopaa din Cluj-Napoca, care spune despre sine că este o agenție de creație interactivă, care pune accentul pe dezvoltarea de planuri și strategii de marketing și care combină ultimele noutăți din domeniu cu cele mai recent apărute soluții tehnologice pentru a livra servicii de înaltă calitate, dar care de fapt este o echipă de oameni foarte faini, condusă de Victor Gavronschi, cu care îmi e tare dor să mai beau o bere și să povestim lucruri fascinante despre meseria noastră.

MK4IT_ALL-KV-2_web_13_01_17

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *