
Căutând pe Youtube spoturile cu ponei și rochițe ale celor de la Tocmai.ro despre care am scris mai devreme, am găsit și două filmulețe oarecum neterminate, care îl au în prim-plan tot pe Văru Șerban Pavlu, dar care indică o inițiativă inteligentă de Real Time Marketing, despre a cărei concretizare și performanță nu avem încă informații.
Întâmplător, am zărit săptămâna trecută la KanalD un promo care vorbea despre Liviu Vârciu, manelistul care prezintă emisiuni de divertisment, și anunța cu obișnuitul tam-tam găunos subiectul unei emisiuni tabloide despre acest individ, legat de un anunț de mică publicitate ciudat și spectaculos publicat de acesta. Nu am urmărit emisiunea și nici subiectul, nu face parte din cele care merită atenție, dar văzând acum cele două filmări postate online de cei de la Tocmai.ro am făcut legătura.
Vârciu intenționează să scape de conviețuirea cu părinții în același imobil și a anunțat că le caută acestora o nouă reședință, aflăm din niște știri ieftine publicate pe 16 octombrie. Subiectul este un fâs tipic pentru tabloidele noastre, dar știm că maneliștii cu notorietate și emisiunile care îi găzduiesc fac audiență, nu discutăm aici despre calitatea acesteia. Cei de la agenția de creație a celor de la Tocmai.ro au prins din zbor acest subiect și au găsit rapid o soluție imobiliară relativ convenabilă, pe care l-au pus pe Văru să i-o prezinte lui Vârciu. Au apărut iute două clipuri, postate pe Youtube pe 17 și 18 octombrie, destul de repede față de știrea inițială. Ele nu au la final elementele de identificare ale clientului, singura legătură cu portalul de anunțuri este prezența personajului Văru și tema abordată, cea imobiliară.
Foarte ingenioasă ideea, corectă și destul de haioasă execuția clipurilor, dar despre realizarea efectivă a conexiunii, despre difuzarea conținutului clipurilor pe aceleași medii și către aceleași publicuri care au asimilat problema lui Vârciu, despre eficiența execuției și rezultatele ei în beneficiul notorietății clientului Tocmai.ro nu avem deocamdată informații. Probabil au durat prea mult negocierile și a intervenit week-endul, iar subiectul va fi reluat săptămâna aceasta, dacă se înțeleg părțile să transforme știrea în conținut comercial. Să marcăm așadar inițiativa inovatoare, viteza de execuție și poziționarea destul de corectă: Văru Combinatoru este personajul credibil și destul de eficient pentru a comunica spre publicul devorator de vârciulozități. Mai trebuie doar ca telespectatorii respectivi să aibă conexiune la Internet și abilități minime de navigare online, pentru a deveni clienți ai portalului de anunțuri. Că de vândut sigur au unii dintre ei măcar nește tilifoane, ceasuri dă firmă, bejuterii și casetofoane auto procurate prin metode specifice. Avelo bahtalo!
Văru, agent imobiliar: Apartamentul – exterior
Văru, agent imobiliar: Apartamentul – interior
LATER EDIT: Am scris acest articol vineri seară și l-am publicat abia luni. Între timp, pagina de media a lui Petrișor Obae a confirmat ceea ce intuisem în articol. http://www.paginademedia.ro/2013/10/liviu-varciu-promoveaza-tocmai-ro-in-doua-tabloide-in-click-cu-p-in-libertatea-fara-p/