Oameni buni, avem dovada că telefonul de la Utok nu este singurul care încearcă să valorifice comercial celebritatea lui Dorel, acest clișeu simpatic al memoriei colective.
Am descoperit zilele trecute la Auchan că există încă minim un antreprenor autohton care s-a gândit că anvergura notorietății lui Dorel poate fi valorificată. Astfel a apărut muștarul Dorel, un produs perfect poziționat, în ton cu marca: costă 1 leu borcanul de 300 de grame, în vreme ce borcanele competitorilor, la același gramaj, costă de la 2 lei în sus, ba chiar 3 lei și ceva atunci când vorbim de mărci cu notorietate și cu poziționare superioară.
Desigur că, la acest preț, nu trebuie să te aștepți ca pasta aia din borcan să aibă gust, consistență și calitate și să se fi întâlnit cu boabele de muștar, cândva, în cursul procesului de fabricație. Dar ce mai contează? Vajnicul Dorel, muncitorul român, are cu ce să își mozolească parizerul din înlocuitori de 7 lei kila și felia de amelioratori cu funcționalitate de pâine cumpărată cu numai 2 lei kilul.
Acuma, că treaba pare a deveni o tendință, hai să vedem: ce alte produse credeți că ar mai putea profita de celebritatea lui Dorel? Ce mărfuri ați mai boteza voi Dorel și cum ați încerca să le vindeți?