Încep de azi pe blog o serie de articolașe pe care am denumit-o „Super-spot”, pe care o încadrez la categoria ADEVĂRTISING (adică reclame tari, memorabile, adevărăciuni – cum se spune pe la București) și pe care am de gând să o setez ca oră de publicare zilnic la ora 18.00. Poate nu o să reușesc să public articolele acestea zilnic, o să mă iertați voi pentru asta, sunt sigur.
Prima reclamă din serialul „Super-spot” aparține diviziei americane a producătorului auto german Audi, care a schimbat puțin stilul clasic, serios, german și plin de morgă al comunicării tradiționale a acestui brand și a mizat pe difuzarea la Super-Bowl 2013 a unui clip haios, vesel, jucăuș, care țintește mai degrabă un segment tânăr și nu foarte potent financiar al populației, altul decât nucleul dur al clientelei Audi. O să vă placă, tare de tot.
Vizionare faină, mâine la ora 18.00 vine episodul următor. Să îmi spuneți dacă vă place ideea acestui serial, bine?.
http://youtu.be/ANhmS6QLd5Q