Suedezii răspund cu capul de munca lor

Distribuie articolul

Inginerii de la Volvo au înălțat toate sistemele și dispozitivele de sub puntea noului lor model de basculantă, astfel încât au reușit să obțină o gardă la sol de 30 de centimetri, adică un A4 pus în picioare, portrait. Și au găsit o cale extraordinar de expresivă de a comunica acest lucru. Colegul lor, tehnicianul Roland Svennsson a acceptat să participe personal la o demonstrație cât se poate de clară a acestei caracteristici tehnice. Așa a apărut acest spot, simplu, limpede și eficient în privința comunicării.

Valoarea unui brand este potențată de dragostea, bucuria, încrederea, entuziasmul și energia pe care angajații respectivei companii le investesc în munca lor și implicit le proiectează asupra produselor sau serviciilor pe care le realizează. Nu poți construi un brand puternic, credibil și cu succes de piață dacă nu obții mai întâi investiția voluntară și necondiționată de încredere din partea propriei echipe.

Câți dintre voi ați face un gest similar pentru compania/produsul/serviciul pentru care munciți astăzi? Faceți acest scurt sondaj pe 10 sau 100 dintre colegii voștri și veți obține, cu destulă exactitate, o cifră interesantă care vorbește despre loialitate.

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *