Selgros a dat în mintea copiilor

Distribuie articolul

Cineva de la departamentul de marketing al Selgros a auzit că este august și deci începe perioada vânzărilor de rechizite, a coroborat această informație cu faptul că firma la care lucrează este de aproape 15 ani în România și a decis că, date fiind circumstanțele, clienții magazinelor nu au cum să aibă o vârstă medie mai mare de 5-6 ani. Fiind așa de micuți, drăguții de clienți nu au de unde să știe că pretinsa veveriță Rita este de fapt un personaj Disney și are cu totul alt nume în buletin.

Drept urmare, specialistul de marketing de la Selgros a lansat pe pagina de Facebook a companiei această postare excepțional de provocatoare, un adevărat test de foc pentru fanii companiei și, totodată, o ilustrare perfectă a percepției pe care o are rețeaua comercială cash & carry despre nivelul de inteligență și educație al propriilor clienți.

Credeați că nu poate exista marketing mai penibil decât campania Copystore a Carrefour? V-ați înșelat. Vorba unuia dintre comentarii: Doamne ajută!

selgros veverita

 

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *