Mi-am propus de mai multă vreme să scriu un articol despre cel mai recent dintre spoturile pentru vopseaua lavabilă Savana, cel cu meșterul care face jonglerii fotbalistice cu cutia de vopsea goală și, printr-o confuzie, îl determină pe client (proprietarul apartamentului) să lovească din toate puterile cu piciorul o cutie de vopsea plină, crezând că este goală. În bună tradiție a legendarului Dorel, muncitorul român din construcții plin de năravuri, mucalit și aprig fabricant de năzbâtii, spotul acesta este unul dintre cele mai vesele, curate și cinstite dintre cele care rulează acum pe la televiziunile noastre.
O poveste scurtă, simplă, firească și plină de naturalețe, o anecdotă în care se regăsește orice român care a avut meșteri conaționali la lucru prin gospodărie și un scenariu pe care talentul actoricesc al lui Andi Vasluianu se mulează perfect. Nu numai că Savana este un produs bun, de calitate și cu putere mare de acoperire (garantez, testat și confirmat personal, de peste 10 ani), dar și comunicarea acestui produs este excelentă, propunând de-a lungul vremii o serie de spoturi la fel de inspirate, plăcute și convingătoare, cu mesaj clar, direct, precis și acoperit de realitate.
Vă ofer mai jos câteva dintre episoadele anterioare ale spoturilor Savana, ca să puteți constata și voi că, încă din 2008, cu aceiași actori și probabil cu aceiași scenariști plini de umor și aceiași marketeri pragmatici, Savana a ales calea comunicării simple și curate, pe care mulți alții o caută disperați fără folos.
2008 – farsa carbogazoasă:
2010 – mucegai-ius
2011- soacra:






Oare câți dintre proprietari ar îndrăzni să-și dea un gol în pereții proaspăt vopsiți?
Hmmmm, bună întrebare, Ioana. Din experiența proprie, pot spune că destui, în general cei aflați la prima construcție sau renovare. Eu sunt unul dintre ei.