O să vedeți mai jos versiunea lungă de un minut a reclamei RadioShack,din care agenția de publicitate a decupat spotul de 30 de secunde cu care retailerul de electronice și electrocasnice a defilat la SuperBowl.
Deloc impresionantă și mult prea plină de personaje, reclama asta consumă mult prea mult scenariu, enorm de multe personaje, foarte multe clișee optzeciste, incredibil de multe secunde și inacceptabil de mulți bani în difuzare ca să spună mai nimic avantajos pentru compania-client. Să vii în 2014 și să te lauzi într-o reclamă televizată că la tine nu se mai găsesc vechituri din anii 80, ci doar produse de ultimă generație nu se cheamă publicitate, ci truism, platitudine, old news.
Cum poți să crezi că promisiunea asta de vânzare, bazată de contrapunerea oldies versus ultimate version, mai poate convinge pe cineva, în America, în anii noștri? Cu ce te diferențiezi tu, Radioshack, față de competitorii tăi, care, surpriză!, nu mai vând nici ei vechituri, de multă vreme? Asta este o reclamă interesantă din punctul de vedere al personajelor și dinamicii secvențelor, dar absolut imbecilă ca mesaj comercial. Cred că agenția care a făcut treaba asta e plină de fușeriști plini de ei cu mofturi de artiști neînțeleși, care n-au pic de respect pentru afacerea și banii clientului. De acord?
http://youtu.be/oUwwZHdx6SU