Săptămânalul Capital (tot mai subțire ca număr de pagini, dar și ca și conținut) a scos săptămâna asta un supliment de 36 de pagini A4 pe hârtie lucioasă, destinat ramurii economice a comerțului cu amănuntul. Conținutul surprinzător de coerent și consistent și ca și texte, dar și ca și inserturi publicitare este însă dat peste cap de coperta a patra a broșurii, pe care găsim reclama din poza aceasta:
Reclama este de o stupiditate monumentală și reușește să ocupe o pagină întreagă fără să spună nimic interesant sau înțelept. Dar nu ăsta este lucrul cel mai deranjant, până la urmă e treaba bizonilor de la Allbrau că își aruncă banii pe poze cu zimbri care se oglindesc în pahare de bere fotoșopate și în sloganuri imbecile și de o fanfaronadă găunoasă.
Prostia fudulă a fabricantului român de pischwasser care se adresează maselor mari de cumpărători cu venituri mici, cultură de tabloid și standarde de calitate foarte sărace cu un produs la sticlă de plastic care n-are nicio legătură cu berea m-a deranjat mai puțin decât declarația fermă de prostituție și lovitura năpraznică aplicată cu firma proprie în moalele capului pe care o face săptămânalul Capital acceptând să compromită tot conceptul acestui supliment prin plasarea acestei caricaturi pe coperta 4. Cu greu am mai găsit voință și interes ca să citesc articolele din interior și să studiez reclamele din broșură după ce am fost informat în mod clar prin această reclamă că paginile acestea nu îmi sunt mie destinate, ci îl au ca țintă pe legendarul Dorel, marele consumator de tării fine din seria Unirea, cu care nu reușesc să mă identific, dar care și-ar răcori voios gâtlejul ars de coniac cu poșirca de la Allbrau.
Inadecvarea, incoerența conceptului și tot mai desele compromisuri de calitate și consistență transformă fosta revistă de business Capital în actuala foaie volantă de vești financiaro-tabloide, care s-a încadrat cu tupeu și lipsă cumplită de respect față de cititor într-un grup de presă și propagandă politică băsistă, la fel de toxic, josnic și respingător ca și trustul antenelor securiste. Păcat de cei câțiva jurnaliști care își mai fac treaba pe acolo și pagubă pentru clienții care au creditat acest supliment cu publicitate serioasă și adecvată tematicii și contextului.