Nu orice merge pe net merge și la tv

Distribuie articolul

O companie americană care produce tehnologie informatică (software), dezvoltă și întreține pagini web, magazine online și aplicații s-a aventurat cu o reclamă de 30 de secunde în spațiul scump și foarte selectiv al SuperBowl2014.

Deși este mult prea încărcată, agresivă și respingătoare pentru gustul meu în prima sa parte, reclama tocmai pe acest efect al contrariilor mizează, punând în antiteză pe de o parte toată murdăria, toxicitatea și marasmul internetului tabloidizat și de partea cealaltă oferta proprie, a construirii unor spații online elegante, aerisite, prietenoase și non-intruzive.

soft

Structură narativă simplă și discurs aparent convingător. Totuși, e ceva care nu funcționează și nu pot spune ce anume, cred că prăpastia dintre nebunia și iadul din cadrele de start și oferta luminoasă de la final e mult prea adâncă, efectul de repulsie de la început nu apucă să treacă până se lansează propunerea de vânzare, schimbarea de paradigmă parcă nu e prea bine marcată și nu construiește complet privitorului platforma de așteptare a salvatorului mesaj din final.


Nu doar prin conținut, ci și prin difuzarea acestui mesaj comercial de tip Business-to-Business într-un spațiu televizat unde mesajele predominante sunt Business-to-Consumer, această reclamă este pentru mine un rateu. Voi ce ziceți?

 

http://youtu.be/S0Or1f_RxKQ

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 501

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *