
Nu știu dacă a trecut o lună de la precedentul articol despre simpaticele spoturi publicitare produse și difuzate de către postul Sângeorz TV. Cum inspirația m-a făcut să mă abonez la canalul de Youtube al acestei generoase surse de umor publicitar, sunt în măsură să vă ofer astăzi câteva producții proaspete ale molcomilor și subtililor oameni de marketing de pe valea Someșului.
Bănățenii Bistrițenii (mulțumesc pentru corectură, Daniel Giurma, a fost din grabă) noștri au câștigat în ultima vreme câțiva noi clienți de publicitate, iar departamentul de creație s-a dat peste cap să inventeze scenarii spectaculoase și spoturi noi, frumoase și originale pentru stimabilii mușterii. Mai întâi, iată cum publicitarii bănățeni pun hotărâți Punctul pe Y:
Să fim generoși, să nu fim pricinoși și să nu ne punem problema dacă părinții pruncilor din clip și-au dat acordul legal pentru folosirea progeniturilor ca masă de manevră publicitară. Dar să remarcăm că tehnicile de propagandă din Cântarea României nu au murit, ele trăiesc încă și prin Suceava, unde Flutur scria cu oi pe dealuri mesaje de dragoste pentru Băsescu, dar și prin codrii Năsăudului, unde numele clienților de publicitate se caligrafiază din corpuri umane aflate în stand-by la mersul piticului.
Să trecem la următoarea capodoperă proaspătă de domnilor de la Sângeorz TV. Vă rog să remarcați în clipul următor determinarea, abnegația și talentul cu care domnul în vârstă își joacă rolul de client și claritatea scenariului, care îl face ba să iasă, ba să intre, ba să aibă treabă prin cadru. Dar și mai trăznet este sloganul de la finalul spotului, care este atât de puternic, inspirațional și decisiv că ar merita și el să fie scris cu copii ciuciuliți pe asfaltul proaspăt. Cine ar putea scoate vreun slogan mai motivațional decât „Trebuie să poți!”? Parcă-parcă ar merita vândut copyrightul ălora de la Kruk, de la alte organizații de cămătărie recuperatoare sau chiar producătorilor de Viagra, nu?
În final, pour la bonne bouche, am păstrat mesajul comercial de mare angajament al producătorului local de șaorme, o sinteză savuroasă de mecdonălț, cheiefsi și dristorkebap cu un nume remarcabil, generator de credibilitate și cu mesaj profund subliminal. Ia luați de vizionați și salivați:
Ei, este sau nu magic și memorabil? Eu abia aștept următoarele creații ale Sângeorz TV, pe Youtube. Voi nu?