Americanii au scos pe piață un nou concept de băutură, cu care speră unii să se bată de la egal la egal cu Coca și Pepsi. E vorba de niște aparate electrocasnice relativ simple, care folosesc niște capsule cu dioxid de carbon și cu arome și care mixează conținutul capsulelor cu apă plată, pentru a obține pe cale domestică niște băuturi răcoritoare. linia de produse se numește Soda Stream și încearcă să propună un nou concept, bazat pe o idee veche de când lumea: home-made drinks.
Însă așa-zisele avantaje ale conceptului nu prea stau în picioare:
- confortul clientului nu se schimbă, fiindcă în loc să care de la magazin recipienții cu cola acum va căra recipienții cu apă plată
- mai mult, consumatorul va avea și de muncit pentru a își prepara băutura, iar avantajul preparării exacte a unor doze proporționale cu necesarul va fi șters de dezavantajul de a curăța recipienții și mașinăria
- în ciuda reclamei, produsele nu au cum să fie mai sănătoase decât liderii pieței, fiindcă se bazează pe acele capsule cu concentrat, care sigur sunt și ele pline de E-uri, conservați, coloranți și arome identic naturale
Așa că singurul lucru bun din această reclamă pregătită special pentru SuperBowl 2014 este prezența șarmantă a lui Scarlett Johansson, care, oricât de sexy și provocatoare se chinuie să fie sugând zeama aia portocalie din pai, este total insuficientă pentru a asigura succesul acestui nou produs.
http://youtu.be/zxq4ziu-wrI