Cu o Scarlett nu se face primăvară

Distribuie articolul

Americanii au scos pe piață un nou concept de băutură, cu care speră unii să se bată de la egal la egal cu Coca și Pepsi. E vorba de niște aparate electrocasnice relativ simple, care folosesc niște capsule cu dioxid de carbon și cu arome și care mixează conținutul capsulelor cu apă plată, pentru a obține pe cale domestică niște băuturi răcoritoare. linia de produse se numește Soda Stream și încearcă să propună un nou concept, bazat pe o idee veche de când lumea: home-made drinks.

Însă așa-zisele avantaje ale conceptului nu prea stau în picioare:

  • confortul clientului nu se schimbă, fiindcă în loc să care de la magazin recipienții cu cola acum va căra recipienții cu apă plată
  • mai mult, consumatorul va avea și de muncit pentru a își prepara băutura, iar avantajul preparării exacte a unor doze proporționale cu necesarul va fi șters de dezavantajul de a curăța recipienții și mașinăria
  • în ciuda reclamei, produsele nu au cum să fie mai sănătoase decât liderii pieței, fiindcă se bazează pe acele capsule cu concentrat, care sigur sunt și ele pline de E-uri, conservați, coloranți și arome identic naturale

Așa că singurul lucru bun din această reclamă pregătită special pentru SuperBowl 2014 este prezența șarmantă a lui Scarlett Johansson, care, oricât de sexy și provocatoare se chinuie să fie sugând zeama aia portocalie din pai, este total insuficientă pentru a asigura succesul acestui nou produs.

http://youtu.be/zxq4ziu-wrI

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *