
Americanii de la Section Studios, în colaborare cu canadienii de la theVanity au realizat un spot de un minut extrem de spectaculos, dinamic și antrenant, care are în prim plan noul model Toyota Corolla. Creativii de peste ocean au împrumutat de la japonezi nu doar mașina, ci și obsesia arhicunoscută a acestora a fotografierii/filmării oricărui detaliu și au dus această idee la un nivel de realizare tehnologică demn de o super-producție de la Hollywood.
Clipul de un minut se numește „Corolla, așa cum nu ai mai văzut-o niciodată” și înglobează atât de multă tehnologie video, încât te întrebi dacă reclama chiar este dedicată automobilului sau acesta este doar un pretext pentru a demonstra capabilitățile, originalitatea și disponibilitatea studiourilor de producție nord-americane. Foarte multe dintre camerele și imaginile pretins înregistrate de acestea pe care le vedeți în acest spot sunt de fapt creații animate computerizat, fac parte din familia efectelor speciale și nu din cea a aparatelor ce pot fi achiziționate de la vreun producător de aparatură video.
O orchestră dirijată impecabil de jucării teleghidate, filmări dinamice, cadre expresive, efecte speciale complexe și o muzică jucăușă importată parcă de pe plajele jamaicane te îmbie să urmărești cu sufletul la gură hârjoneala dintre automobil și urmăritorii săi super-tehnologizați.
Voi ce credeți? Oare spotul ăsta chiar e despre Corolla sau e un auto-promo foarte subtil al studiorilor americane?
Felicitari pt nota 🙂
Tehnica serioasa.
Da’ clipul „pe bune” este de gasit (troll face) ?
Amuzanta broscuta cu „GoPro”-ul pe carapace 😉