Cine face gafe pe banii lui Metro?

Distribuie articolul

METRO și SELGROS

Metro România și-a făcut pagină proprie pe Facebook doar în 29 iulie anul acesta, iar în două luni și un pic a adunat puțin peste 6500 de fani. Pagina nu arată rău și livrează conținut destul apetisant și corect, în special fotografii de bună calitate. La capitolele engagement și interacțiune stau deocamdată mai sărăcuț, dar nu e timpul pierdut.

Problema apare însă la utilizarea facilităților mai complexe, cum ar fi Facebook Ads, acolo mai au încă de aprofundat instrucțiunile. Imaginea pe care o vedeți aici este surprinsă vineri seara. Responsabilul de social media al companiei (agenției?) a uitat să seteze și un text corespunzător reclamei plătite și a lăsat acolo explicația automată furnizată de aplicația Facebook.

Din păcate, conținutul nu a fost generat dinamic, cum și-ar fi dorit omul de la Metro, dar bănuții s-au dus, fiindcă eu am apăsat să văd unde mă duce reclama. Sunt convins că observați și că Metro a cumpărat reclamă fix pe aceleași segmente de public alese și de competitorul său Selgros, care are deocamdată oameni mai bine pregătiți pe Facebook. Competiția este abia la start, o urmărim cu interes.

 

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

2 comentarii

  1. Salut, Doru! Multumim pentru semnalarea erorii, am identificat-o si rezolvat-o.

    Aceasta a fost consecinta unui bug la upload-ul prin Facebook Power Editor si a afectat 4% dintre ad-urile pe care le rulam pentru Metro.

    Week-end placut in continuare!

    • Sunt bucuros că am putut ajuta la repararea unei erori și mă bucur sincer să primesc un răspuns atât de rapid, de onest și de profesionist. La partea cu bug și upload m-ați pierdut în ceață, dar nu pot să nu vă cred, la cât de frumos și corect ați răspuns, mai ales că este week-end. Bravo, sunteți dintre meseriașii de la care avem ce învăța cu toții. Succes, Mihai.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *