Un minut care începe tensionat și aproape misterios, dar care se termină vesel, cu poantă și cu optimism, aceasta a fost rețeta simplă și de succes cu care s-a prezentat la SuperBowl 2014 Chevrolet Silverado, noua camionetă propusă pieței americane de concernul General Motors.
De-a lungul celor 60 de secunde, duelul bărbăției dus în tăcere și doar din priviri de către fermier și taur trece de la conflict la complicitate, pentru a face loc tipicului happy-end american, în care amândoi masculii își văd obiectivul împlinit, spre bucuria publicului, dar mai ales a văcuțelor din ciurdă, foarte bucuroase de oaspetele cel nou, forțos și chipeș. Iată o poveste în care produsul păstrează un rol secundar, dar strategic și își pune în valoare în mod subtil calitățile tehnice și atributele de utilitate. Un mesaj simplu și glumeț, exact pe gustul fermierului american, ținta primordială a reclamei.
O mică răutate: o să vedem și pe la noi multe mașini de felul ăsta, dacă îi anunță cineva pe cocalarii din centrul Bucureștiului că a apărut pe piață o mașină mai dihai decât Q7, specializată în transportat indivizi bovini ca ei și destinată succesului facil în cucerirea Joienelor de Bamboo.