Faine, vesele, proaspete, bine jucate. Scenarii haioase, capabile să îți meargă direct la suflet, un mesaj simplu și ușor de asimilat. Mi-au plăcut mult cele două reclame ale jobzz.ro, care rulează de ceva vreme pe posturile din grupul Antena, de care aparține și portalul de joburi promovat.
O pun mai întâi pe cea un pic mai veche, dar care mi se pare un pic mai bună decât cealaltă, am râs mai mult și mai bine după ce am văzut-o, mi-a plăcut mult ideea și modul în care este lansată poanta în final.
Și cea cu Doreii din sectorul reparațiilor auto este excelentă, aici scenariul nu e atât de puternic, dar e compensat de jocul actoricesc perfect încadrat în temă și în campanie al lui Gabriel Radu.
Acum, singura problemă care se pune este dacă serviciul promovat se ridică la nivelul campaniei de publicitate, fiindcă tare mi-e teamă că publicul entuziasmat de inteigența și umorul reclamelor aterizează pe site și este iute dezamăgit de oferta de locuri de muncă, nu foarte bogată și nici foarte variată și adaptată timpurilor noastre.
Site-ul jobzz.ro, încă în faza Beta, nu se diferențiază, prin structură, conținut și concept, de foarte mulții săi competitori, pe care îi învinge categoric doar la calitatea campaniei publicitare. Filtrele de căutare sunt puține, subțiri și în majoritate livrează rezultate aiuritoare (lăcătușul mecanic e încadrat de exemplu la nivelul de calificare de Manager/Executiv), iar datele oferite de angajatori sunt cumplit de zgârcite și în majoritate deprimante (găsim și salarii oferite de 800 de lei, ceea ce e ilar și destul de ilegal).
Sentimentul pe care îl ai parcurgând oferta de locuri de muncă este că e vorba mai degrabă de o selecție a celor mai nedorite și inconsistente joburi, iar anunțurile în sine par redactate de niște ”specialiști HR” care știu dinainte că nu au nicio șansă să găsească vreun candidat de calitate și sunt împăcați cu ideea că ăia pe care îi conving să semneze contractul vor pleca din firmă după câteva săptămâni, hai, cu generozitate câteva luni.
Per total, reclame foarte bune, memorabile, vesele și inspirate, dar din păcate mult prea bune față de produsul care face obiectul comunicării.