Revista Biz are bunul obicei de a face măcar un eveniment de calitate în fiecare an, la Cluj Napoca. Nici anul ăsta nu se lasă pe tânjală, mâine are loc la City Plaza tradiționala conferință de marketing pusă la cale de Marta Ușurelu, Gabriel Bârliga și gașca lor din redacție.
Eu am să merg acolo în primul rând fiindcă îmi doresc de multă vreme să îi aud și să îi văd vorbind despre meseria asta și experiențele lor pe Sorin Psatta și Sergiu Mircea, dar și ca să îi reîntâlnesc pe Lorand Balint Boți. Iulian Pădurariu și Mugur Pătrașcu, de la care am avut de învățat multe lucruri deștepte de-a lungul anilor. Dar mai sunt în program și alții, despre care acum nu știu prea multe, dar de la care sigur sunt multe lucruri de aflat.
Mai jos găsești programul, aici e linkul cu evenimentul și biletele, ce mai tura-vura, ne vedem acolo, mâine dimineață. Hai, că merită!
09:00 – 10:00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
10.00 – 12.00 SESIUNEA I
STRATEGII PENTRU MARKETINGUL VIITORULUI
Oamenii nu gandesc in termeni de canale media sau obiective de brand. Ei vor doar sa interactioneze, sa testeze si, in cele din urma, sa cumpere brandurile care le ofera cele mai relevante si interesante experiente.
SPEAKERI:
Mugur Patrascu, Founder, Screen Native
Sergiu Mircea, Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania
Cristina Berdea, Manager de vanzari online, Farmec
Iulian Padurariu, Cofondator si CEO, Pony Car Sharing
12.00 – 12.30 PAUZA DE CAFEA
12.30 – 14.30 SESIUNEA II
TRANSFORMARILE INDUSTRIEI DE MARKETING
Promovarea online si social media expun brandurile in fata consumatorilor mai mult ca niciodata. Continutul de marketing, fie ca este vorba de print, social media sau digital, le permite brandurile sa initieze conversatii directe cu consumatorii nu doar sa reactioneze. Care sunt noile reguli ale continutului de marketing al zilelor noastre?
SPEAKERI:
Monica Jitariuc, Co-Managing Director MSLGROUP The Practice
Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Group Romania
Lorand Balint, Director de Marketing, Federatia Romana de Handbal
Regulile de aur ale marketingului sportiv: Sporturile pot crea experiente de brand cu adevarat memorabile, insa numai cu o strategie clara si cu o abordare diferita de ceea ce fac in plan sportiv.
Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director at Pernod Ricard Romania
14.00 – 15.00 NETWORKING LUNCH





