Așa se salvează vieți în vremurile noastre

Distribuie articolul

 

Ceea ce veți vedea în spotul de mai jos se numește curaj și puțină nebunie. Să prezinți o campanie umanitară în acest fel înseamnă să nu ai toate țiglele pe casă, dar să simți (speri?) că nici consumatorii tăi nu sunt totalmente excesiv de serioși/închistați/limitați în gândire și vor intra în jocul periculos și hazliu în care îi inviți. Riscul nu este atât de mare, de vreme ce nucleul majoritar de consumatori este probabil foarte tânăr, lipsit de prejudecăți și nu a asimilat încă elementele conformismului social.

Producătorul australian de prezervative Hero donează pentru cei în nevoie din țările sărace câte un prezervativ pentru fiecare prezervativ pe care îl vinde în Australia. Aceasta este propunerea de vânzare a campaniei: have sex, save a life. Modul în care ei au ales să o ilustreze și să o exprime ține însă de specificul acestei țări, o zonă cu oameni ceva mai relaxați, mai glumeți și mai puțin stricți decât în restul planetei. În definitiv, fiecare salvează vieți în felul lui și intenția contează, cine a zis că pentru a salva un om există doar o singură metodă? În definitiv, putem să ne aducem aminte de tânărul care ajunsese la cină cu Iisus, Gandhi și Maica Tereza doar pentru că a dat un click, nu?

 

http://youtu.be/spjFnWh4_gA

Distribuie articolul
Doru Șupeală
Doru Șupeală
Articole: 503

Un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *