Ceea ce veți vedea în spotul de mai jos se numește curaj și puțină nebunie. Să prezinți o campanie umanitară în acest fel înseamnă să nu ai toate țiglele pe casă, dar să simți (speri?) că nici consumatorii tăi nu sunt totalmente excesiv de serioși/închistați/limitați în gândire și vor intra în jocul periculos și hazliu în care îi inviți. Riscul nu este atât de mare, de vreme ce nucleul majoritar de consumatori este probabil foarte tânăr, lipsit de prejudecăți și nu a asimilat încă elementele conformismului social.
Producătorul australian de prezervative Hero donează pentru cei în nevoie din țările sărace câte un prezervativ pentru fiecare prezervativ pe care îl vinde în Australia. Aceasta este propunerea de vânzare a campaniei: have sex, save a life. Modul în care ei au ales să o ilustreze și să o exprime ține însă de specificul acestei țări, o zonă cu oameni ceva mai relaxați, mai glumeți și mai puțin stricți decât în restul planetei. În definitiv, fiecare salvează vieți în felul lui și intenția contează, cine a zis că pentru a salva un om există doar o singură metodă? În definitiv, putem să ne aducem aminte de tânărul care ajunsese la cină cu Iisus, Gandhi și Maica Tereza doar pentru că a dat un click, nu?
http://youtu.be/spjFnWh4_gA
Ar trebui sa ajunga si prin Romania. Avem si noi o etnie mai putin invatata cu safe sex.