”Managerii care se plâng că nu se mai găsesc angajați sunt incompetenți, aroganți și mincinoși” – interviu fwdBV

Ediția 49 din noiembrie 2022 a revistei fwdBV, o publicație premium de business, economie, identitate și comunitate care apare la Brașov, a găzduit un interviu amplu în care am discutat despre proiectul Hacking Work, dar și despre piața muncii în general. Am spus câteva lucruri importante și câteva adevăruri care pot fi supărătoare, dar care ajută managerii și organizațiile să înțeleagă altfel situația și să reacționeze mai inteligent și mai profitabil la așteptările oamenilor.
Citește mai mult

Predicții pentru 2023: cum treci prin recesiune, ca angajator

Devine din ce în ce mai important pentru companiile serioase să înțeleagă care le sunt misiunea, valorile, cultura, punctele-forte și slăbiciunile - doar pe acestea își pot construi o existență sustenabilă. Asta reiese din ghidul tendințelor de pe piața muncii pentru anul 2023, realizat de Forrester, o entitate de top în global market research, a cărui concluzie este că viitorul aparține celor care își asumă cu adevărat valorile și au curajul să le urmeze.
Citește mai mult

Efectul crizei: românii renunță la produsele cu brand slab

Românii se numără printre cei mai sceptici consumatori de pe piața europeană, iar criza și teama pentru ziua de mâine le influențează major alegerile la cumpărături. La ce fel de produse și la ce mărci comerciale renunță cel mai des consumatorii români? O analiză McKinsey, publicată în noiembrie 2022.
Citește mai mult